Bij Handdoekentotaal willen we je winkelervaring zorgeloos maken. Natuurlijk gaat er ook nog weleens iets mis of zijn er dingen die beter kunnen. Mochten we dat zelf niet in de gaten hebben, laat het ons dan weten via klantenservice@handdoekentotaal.nl
Retouren
Wil je iets terugsturen? Dat kan binnen Nederland, België en Duitsland tot 14 dagen na ontvangst van je aankoop. Je volgt de stappen op het retourformulier en stuurt het item in oorspronkelijke staat terug (ongewassen!).
Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze zullen dus niet vergoed worden.
Items kunnen alleen geretourneerd worden om geld terug te krijgen. Wil je graag een vervangende maat, kleur of print, dan verzoeken we je een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop.
Geen retourformulier gevonden bij je zending, of is deze zoek? Geen probleem, met je referentienummer en email kan je deze aanmelden via de knop hieronder.
Toch nog vragen? Neem dan contact op via klantenservice@handdoekentotaal.nl. Het stappenplan voor de retourzending staat hieronder vermeld:
Onze 4 stappen voor retourzending
1. Mail naar klantenservice@handdoekentotaal.nl onder vermelding van "Retour Levering [ordernummer]" om uw retour aan te melden. Hierna ontvangt u van ons het retouradres waar uw retour heen mag.
2. Ga na bij welke vervoerder u uw pakketje wilt afleveren voor retour met behulp van onderstaande linkjes:
POSTNL: Pakket Retour PostNL
DPD: Pakket Retour DPD
DHL: Pakket Retour DHL
3. Overhandig de retourzending, voor zover mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de bezorgdienst.
LET OP: Zorg ervoor dat de meegeleverde pakbon in de verpakking zit en alle producten zijn voorzien van de originele hangtags. Zonder pakbon is het niet mogelijk om te crediteren.
4. Wij ontvangen het pakketje. Het aankoopbedrag zal na het retourneren of aanmelden zo snel mogelijk aan u retour worden overgemaakt. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen na het retour zenden of aanmelden zijn, maar vaak al binnen 5 tot 7 werkdagen.